Dziś rano wielu klientów Telekom i usług Microsoft, takich jak Office 365, Teams i Outlook, musiało zmierzyć się z problemami z połączeniem. Około godziny ósmej pojawiły się raporty o awariach, ale problemy zostały bardzo szybko rozwiązane. /**/ Problemy z połączeniem rano u dwóch tak ważnych dla pracy dostawców mają oczywiście poważne konsekwencje lub daleko idące konsekwencje. W związku z tym dziś rano było wiele osób, które zostały dotknięte awariami Telekomu i Microsoftu. Sytuacja znów się uspokoiła około godziny 10 rano, a większość usług klientów powinna teraz działać tak, jak powinna. Początkowo nie było jasne, czy te dwa problemy są ze sobą powiązane, ale obsługa Telekomu poinformowała za pośrednictwem Twittera, że wystąpiły „problemy z niektórymi usługami Microsoftu”, ale nie wspomniano o ich własnej ofercie. @Telekom_hilft zalecił wyłączenie routera z sieci na dziesięć minut i ponowne jego uruchomienie, ale wydawało się, że jest to rozwiązanie z podręcznika „The IT Crowd”. wfv4_dsgvo_box ('
Nasze dochodzenie wykazało, że jedno z naszych połączeń sieciowych z zewnętrznym dostawcą usług internetowych nie odbierało ruchu. Przekierowaliśmy ruch na alternatywne kanały, aby przyspieszyć odzyskiwanie. Aby uzyskać więcej informacji, postępuj zgodnie z MO273940 w centrum administracyjnym.