June 20,2022

Zakłócenie w Telekom i Microsoft spowodowało dwugodzinną awarię

by Kolbowicz Marek

Dziś rano wielu klientów Telekom i usług Microsoft, takich jak Office 365, Teams i Outlook, musiało zmierzyć się z problemami z połączeniem. Około godziny ósmej pojawiły się raporty o awariach, ale problemy zostały bardzo szybko rozwiązane. /**/ Problemy z połączeniem rano u dwóch tak ważnych dla pracy dostawców mają oczywiście poważne konsekwencje lub daleko idące konsekwencje. W związku z tym dziś rano było wiele osób, które zostały dotknięte awariami Telekomu i Microsoftu. Sytuacja znów się uspokoiła około godziny 10 rano, a większość usług klientów powinna teraz działać tak, jak powinna. Początkowo nie było jasne, czy te dwa problemy są ze sobą powiązane, ale obsługa Telekomu poinformowała za pośrednictwem Twittera, że ​​wystąpiły „problemy z niektórymi usługami Microsoftu”, ale nie wspomniano o ich własnej ofercie. @Telekom_hilft zalecił wyłączenie routera z sieci na dziesięć minut i ponowne jego uruchomienie, ale wydawało się, że jest to rozwiązanie z podręcznika „The IT Crowd”. wfv4_dsgvo_box ('

Nasze dochodzenie wykazało, że jedno z naszych połączeń sieciowych z zewnętrznym dostawcą usług internetowych nie odbierało ruchu. Przekierowaliśmy ruch na alternatywne kanały, aby przyspieszyć odzyskiwanie. Aby uzyskać więcej informacji, postępuj zgodnie z MO273940 w centrum administracyjnym.

  • Kolbowicz Marek
  • June 20,2022

Leave a Reply