Użytkownicy często otrzymują e-maile z prośbą o zmianę hasła. Są to często wiadomości phishingowe. Jednak klienci powinni poważnie potraktować e-mail od Telekom.
„Twoje dane zostały skradzione i można je przeglądać w Internecie” – to temat wiadomości e-mail, którą otrzymują klienci Telekomu. Klienci proszeni są o zmianę hasła w centrum obsługi klienta. Po otrzymaniu tego e-maila należy podjąć działania.
BKA przekazuje dane dostawcy
Fałszywe e-maile pojawiają się raz po raz w imieniu Telekom, jak donosi t-online.de. Oszuści chcą uzyskać dostęp do danych użytkowników, takich jak hasła i numery kont. Wiadomość e-mail o temacie „Twoje dane zostały skradzione i można je przeglądać w Internecie” zwykle pochodzi od Telekomu i klienci powinni potraktować tę wiadomość poważnie. Ponieważ władze, takie jak Federalny Urząd Policji Kryminalnej, zgłaszają dostawcy, gdy odkryją odpowiednie dane w Internecie.
E-mail do klientów Telekomu: Pojawiły się dane użytkowników na nielegalnych stronach w sieci.
Według Telekomu, klienci mogą rozpoznać autentyczność wiadomości e-mail po numerze dostępowym połączenia, numerze klienta i osobistym pozdrowieniu w tekście. Ponadto e-maile są oznaczone niebieskim symbolem @. Aby nie dać się nabrać na dobrze sfingowany atak phishingowy, klienci nie powinni klikać odsyłacza w wiadomości e-mail, a zamiast tego udać się do centrum obsługi klienta bezpośrednio przez przeglądarkę.
Po wprowadzeniu danych do logowania klienci zostaną poproszeni o utworzenie nowego hasła. Klienci powinni również zmienić hasła do platform, na których są zalogowani za pomocą adresu Telekom.
September 02,2021
August 27,2021
August 27,2021