December 24,2021

Windows 10: Ikony pulpitu zniknęły po aktualizacji

by Kolbowicz Marek

Być może niedawno uaktualniono system Windows 7 lub Windows 8.1 do systemu Windows 10. Czy pliki lub skróty na pulpicie zniknęły? Poniższe sztuczki mogą pomóc to przywrócić.

Sztuczka 1

Źródło: PCtipp.ch $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Naciśnij klawisz Windows + A, aby otworzyć Centrum akcji. Stuknij przycisk Tryb tabletu. Przełącz się z powrotem na pulpit. Wyłącz tryb tabletu w tym samym miejscu.

Sztuczka 2

Sprawdź, czy wystąpił błąd wyświetlania.

Źródło: PCtipp.ch $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Otwórz okno Uruchom (klawisz Windows + R) i wpisz desktop w wierszu poleceń. Naciśnij enter. Zobaczysz teraz katalog na pulpicie swojego folderu profilu. Jeśli ikony tam są, skopiuj (proszę nie wycinać) ikony do innego folderu, aby być po bezpiecznej stronie. Uruchom ponownie system Windows 10.

Sztuczka 3

Źródło: PCtipp.ch $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Kliknij prawym przyciskiem myszy puste miejsce na pulpicie. Wybierz element Widok, a następnie aktywuj Pokaż ikony pulpitu. Jeśli symbole na pulpicie są już aktywowane, dezaktywuj je, przełącz się na pulpit, a następnie aktywuj przedmiot ponownie w tym samym miejscu.

Wskazówka 4

Źródło: PCtipp.ch $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Uruchom menedżera zadań (Ctrl + Shift + Esc). Kliknij Więcej szczegółów. Na karcie Procesy kliknij prawym przyciskiem myszy Eksplorator Windows, a następnie wybierz Uruchom ponownie w menu kontekstowym. Wyloguj się z systemu Windows 10, a następnie zaloguj się ponownie.

  • Kolbowicz Marek
  • December 24,2021

Leave a Reply