Firma Google ogłosiła wersję 1.6 swojego Android App Store. Aktualizacja dodaje kilka funkcji do marketplace. W przyszłości programiści będą mogli wstawiać zrzuty ekranu, symbole i opisy, aby reklamować i wyróżniać swoje aplikacje.
Według wpisu na blogu programistów Androida, App Store ma również cztery nowe podkategorie: Sport, Zdrowie, Komiksy i Motywy. Dotyczą one nowych i istniejących programów.
Ponadto niektóre zmiany są skierowane tylko do deweloperów we Włoszech. Możesz publikować aplikacje bezpośrednio na stronach wydawcy i kierować reklamy tylko na te rynki, na których Google zezwala na płatne aplikacje.
W filmie Google prezentuje wersję 1.6 App Store. Pokazuje również przyciski dla "nowych", "najpopularniejszych darmowych" i "najpopularniejszych płatnych" aplikacji. Ponadto Google zintegrował przycisk wyszukiwania w prawym górnym rogu ekranu.
Google wprowadził Android Market rok temu jako odpowiednik Apple App Store. Od tego czasu firma stara się przyciągać programistów, którzy publikują swoje programy w Android Market. Początkowo oferowano tylko bezpłatne aplikacje. W styczniu Google otworzył również rynek oprogramowania komercyjnego.
Niedawne badanie przeprowadzone przez AdMob wykazało, że mniej niż połowa wszystkich właścicieli telefonów z Androidem kupuje aplikacje. Badacze rynku jako przyczynę wymienili brak popularnych programów i ograniczony wybór opcji płatności.
September 02,2021
August 27,2021
August 27,2021