Jak ponownie usłyszeć dźwięki $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});
Microsoft Office czasami zwraca na siebie uwagę akustycznie. Po zapisaniu lub wydrukowaniu dokumentu, arkusza kalkulacyjnego lub prezentacji pakiet Microsoft Office odtwarza odpowiedni sygnał dźwiękowy. Przynajmniej tak było do tej pory.
W najnowszej wersji pakietu Microsoft Office (wersja 2016) ta informacja dźwiękowa jest wyłączona i należy ją ponownie aktywować ręcznie. Jeśli nie chcesz rezygnować z sygnałów dźwiękowych, wybierz funkcję Opcje w menu Plik w wersjach pakietu Microsoft Office dla systemu Windows. Następnie przejdź do obszaru Zaawansowane. Pod nagłówkiem Ogólne zaznacz opcję Przekaż opinię z dźwiękiem i potwierdź zmianę, klikając OK.
Oto jak to działa na Macu
W wersji programu Word, Excel i Co. na komputery Mac najpierw kliknij nazwę odpowiedniego programu w powyższym menu, a następnie otwórz ustawienia. Następnie przejdź do obszaru Ogólne. Tutaj znacznik wyboru znajduje się obok opcji Odtwarzaj dźwięki dla zdarzeń takich jak otwieranie, zapisywanie lub drukowanie.
September 02,2021
August 27,2021
August 27,2021