Jak ponownie usłyszeć dźwięki $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});
Microsoft Office czasami zwraca na siebie uwagę akustycznie. Po zapisaniu lub wydrukowaniu dokumentu, arkusza kalkulacyjnego lub prezentacji pakiet Microsoft Office odtwarza odpowiedni sygnał dźwiękowy. Przynajmniej tak było do tej pory.
W najnowszej wersji pakietu Microsoft Office (wersja 2016) ta informacja dźwiękowa jest wyłączona i należy ją ponownie aktywować ręcznie. Jeśli nie chcesz rezygnować z sygnałów dźwiękowych, wybierz funkcję Opcje w menu Plik w wersjach pakietu Microsoft Office dla systemu Windows. Następnie przejdź do obszaru Zaawansowane. Pod nagłówkiem Ogólne zaznacz opcję Przekaż opinię z dźwiękiem i potwierdź zmianę, klikając OK.
Oto jak to działa na Macu
W wersji programu Word, Excel i Co. na komputery Mac najpierw kliknij nazwę odpowiedniego programu w powyższym menu, a następnie otwórz ustawienia. Następnie przejdź do obszaru Ogólne. Tutaj znacznik wyboru znajduje się obok opcji Odtwarzaj dźwięki dla zdarzeń takich jak otwieranie, zapisywanie lub drukowanie.